Na jakich urządzeniach mogę korzystać z Polsat Go?
Do swobodnego oglądania materiałów w Polsat Go konieczne jest połączenie z internetem o minimalnej przepustowości 2mbit/s, oraz 25mbit/s dla Ultra HD (4K). Wyświetlana jakość zależna jest od komputera, uruchomionych na nim w danej chwili programów (antywirusowych, p2p) i poszczególnych ustawień w odtwarzaczu.
Serwis Polsat Go jest dostępny na przeglądarkach:
- Google Chrome* (rekomendowana)
- Mozilla Firefox
- Opera
- Safari* (macOS)
- Edge
* W przypadku Chrome i Safari na iOS rekomendowane jest korzystanie z aplikacji mobilnej.
Dostępna jest również aplikacja na urządzenia mobilne z systemem: Android, iOS oraz Harmony OS.
W przypadku urządzeń mobilnych konieczne jest:
- posiadanie urządzenia mobilnego wyposażonego w jeden z następujących systemów: iOS, Android, Harmony OS, w wersji aktualnej lub jednej z dwóch poprzednich.
- system urządzenia mobilnego nie może być modyfikowany (tzw. „root device”, czy „jailbreak”) i powinien pochodzić z oficjalnego źródła dystrybucji producenta systemu.
- wspieranie technologii Widevine Modular (DRM) lub Microsoft PlayReady. Informacji o wspieraniu wymienionych technologii udziela producent systemu urządzenia (test funkcjonalności Usługi na urządzeniach z systemem Android i iOS jest dostępny w Serwisie w sekcji Pomoc).
Polsat Go jest również dostępny na urządzeniach typu Connected TV:
- urządzeniach z systemem Android TV
- urządzeniach z systemem Apple TV
- telewizorach Samsung Smart TV z roczników 2017-2021
- telewizorach LG Smart TV z roczników 2018-2021 (tylko modele UHD)
Aplikacje na wybrane Smart TV innych producentów będą pojawiać się w sklepach w najbliższym czasie – będziemy o tym informować na bieżąco.