Na ilu urządzeniach mogę korzystać z Polsat Go?

 

  • W przypadku materiałów VOD, możesz oglądać je na dowolnej liczbie urządzeń.
  • W przypadku wybranych kanałów TV ze względu na ograniczenia licencyjne dany kanał można jednocześnie odtwarzać tylko na jednym urządzeniu. Ten sam kanał można uruchomić na drugim urządzeniu po zakończeniu odtwarzania na pierwszym urządzeniu.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas na adres pomoc@polsatgo.pl lub skorzystaj z formularza

    Administratorem danych osobowych jest Telewizja Polsat sp. z o.o. Dane osobowe podane w formularzu będą przetwarzane w celu zapewnienia dostępu do serwisu, wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w celach marketingowych, wykrywania i eliminowania nadużyć oraz w celach wewnętrznych związanych ze świadczeniem usług oraz prowadzeniem działalności gospodarczej, w tym w celach dowodowych, analitycznych i statystycznych obejmujących także tworzenie modeli statystycznych. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania oraz cofnięcia zgód w każdym czasie.
    Zapoznaj się z Polityką Prywatności

    Trwa wysyłanie
    Twoje zgłoszenie zostało wysłane. Dziękujemy!
    Wysyłanie nie powiodło się

    Oglądaj treści Polsat Go na wybranym przez siebie urządzeniu

    Polsat Go to nowy serwis internetowy, a w nim najlepsze seriale, programy rozrywkowe, sport i inne treści znane z kanałów Telewizji Polsat. Dodatkowo kilkaset pozycji filmowych z klasyki polskiego kina. Wszystko to w jednym serwisie, na komputerach, smartfonach, tabletach oraz telewizorach, z możliwością kontynuowania oglądania na różnych urządzeniach dla zalogowanych użytkowników.

    Dowiedz się więcej