Lista kodów błędów dotyczących odtwarzania na telewizorach (Smart TV). Sprawdź rozwiązania

Zalecenia dotyczą odtwarzania materiałów na Smart TV LG (urządzenia od 2018 roku):

  1. Odszukaj na poniższej liście kod błędu, który wyświetlił się podczas próby odtworzenia materiału na Twoim telewizorze. 
  2. Wykonaj wszystkie proponowane zalecenia.
  3. Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, skontaktuj się z nami pod adresem pomoc@polsatgo.pl.

Kody błędów i sposoby rozwiązania związanych z nimi problemów:

1000 - 1. Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie). 2. Jeżeli błąd nadal występuje, odłącz urządzenie z gniazdka elektrycznego na 20 sekund.

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu. 

 

1200 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie). 

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu. 

  

1202 - 1. Sprawdź połączenie z Internetem. 2. Sprawdź ustawienia sieci i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 3. Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu. 

 

1203Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie). 

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu. 

 

1204 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie). 

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu. 

 

1206 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie). 

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu. 

 

1209 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie). 

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu. 

 

1210Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie). 

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu. 

 

1211 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie). 

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu. 

 

1300 - 1. Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie). 2. Sprawdź połączenie z Internetem. 3. Sprawdź ustawienia sieci i spróbuj ponownie odtworzyć materiał.

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu. 

 

1310Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie). 

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu. 

 

1311 - Brak połączenia z Internetem. Sprawdź ustawienia sieci i spróbuj ponownie odtworzyć materiał.

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu. 

 

1312 - Serwery są przeciążone. Spróbuj ponownie później.

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu. 

 

1320 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie). 

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu. 

 

1330 - 1. Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie). 2. Jeśli jesteś zalogowany, wyloguj się i zaloguj ponownie.

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu. 

 

1500Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie). 

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu. 

 

1501 - 1. Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie). 2. Upewnij się, czy zakup dostępu do materiału zakończył się pomyślnie.

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu. 

 

1503 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie). 

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu. 

 

1504 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie). 

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu. 

 

1505 - Nie udało się uzyskać uprawnień do odtworzenia materiału. 1. Sprawdź połączenie z Internetem. 2. Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu. 

 

1506 - Limit urządzeń na których można odtwarzać materiał został wyczerpany. Kontynuuj odtwarzanie na urządzeniu na którym uruchomiono materiał po raz pierwszy. 

 

1507 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu. 

Jeżeli błąd nadal występuje, prawdopodobnie upłynął okres ważności licencji do odtwarzania wybranego materiału (licencja wygasła).  

 

1508 Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie). 

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu. 

 

2101 - Błąd wznowienia odtwarzania. Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu. 

 

2200 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie). 

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu. 

 

2202 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie). 

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu. 

 

2250 - Upewnij się, że połączenie z Internetem nie zostało przerwane. 

Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu. 

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Napisz do nas na adres pomoc@polsatgo.pl lub skorzystaj z formularza

    Administratorem danych osobowych jest Telewizja Polsat sp. z o.o. Dane osobowe podane w formularzu będą przetwarzane w celu zapewnienia dostępu do serwisu, wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w celach marketingowych, wykrywania i eliminowania nadużyć oraz w celach wewnętrznych związanych ze świadczeniem usług oraz prowadzeniem działalności gospodarczej, w tym w celach dowodowych, analitycznych i statystycznych obejmujących także tworzenie modeli statystycznych. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania oraz cofnięcia zgód w każdym czasie.
    Zapoznaj się z Polityką Prywatności

    Trwa wysyłanie
    Twoje zgłoszenie zostało wysłane. Dziękujemy!
    Wysyłanie nie powiodło się

    Oglądaj treści Polsat Go na wybranym przez siebie urządzeniu

    Polsat Go to nowy serwis internetowy, a w nim najlepsze seriale, programy rozrywkowe, sport i inne treści znane z kanałów Telewizji Polsat. Dodatkowo kilkaset pozycji filmowych z klasyki polskiego kina. Wszystko to w jednym serwisie, na komputerach, smartfonach, tabletach oraz telewizorach, z możliwością kontynuowania oglądania na różnych urządzeniach dla zalogowanych użytkowników.

    Dowiedz się więcej