Lista kodów błędów dotyczących odtwarzania na telewizorach (Smart TV). Sprawdź rozwiązania
Zalecenia dotyczą odtwarzania materiałów na Smart TV LG (urządzenia od 2018 roku):
- Odszukaj na poniższej liście kod błędu, który wyświetlił się podczas próby odtworzenia materiału na Twoim telewizorze.
- Wykonaj wszystkie proponowane zalecenia.
- Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, skontaktuj się z nami pod adresem pomoc@polsatgo.pl.
Kody błędów i sposoby rozwiązania związanych z nimi problemów:
1000 - 1. Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie). 2. Jeżeli błąd nadal występuje, odłącz urządzenie z gniazdka elektrycznego na 20 sekund.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1200 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1202 - 1. Sprawdź połączenie z Internetem. 2. Sprawdź ustawienia sieci i spróbuj ponownie odtworzyć materiał. 3. Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1203 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1204 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1206 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1209 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1210 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1211 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1300 - 1. Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie). 2. Sprawdź połączenie z Internetem. 3. Sprawdź ustawienia sieci i spróbuj ponownie odtworzyć materiał.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1310 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1311 - Brak połączenia z Internetem. Sprawdź ustawienia sieci i spróbuj ponownie odtworzyć materiał.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1312 - Serwery są przeciążone. Spróbuj ponownie później.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1320 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1330 - 1. Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie). 2. Jeśli jesteś zalogowany, wyloguj się i zaloguj ponownie.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1500 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1501 - 1. Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie). 2. Upewnij się, czy zakup dostępu do materiału zakończył się pomyślnie.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1503 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1504 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1505 - Nie udało się uzyskać uprawnień do odtworzenia materiału. 1. Sprawdź połączenie z Internetem. 2. Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
1506 - Limit urządzeń na których można odtwarzać materiał został wyczerpany. Kontynuuj odtwarzanie na urządzeniu na którym uruchomiono materiał po raz pierwszy.
1507 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
Jeżeli błąd nadal występuje, prawdopodobnie upłynął okres ważności licencji do odtwarzania wybranego materiału (licencja wygasła).
1508 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
2101 - Błąd wznowienia odtwarzania. Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
2200 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
2202 - Zrestartuj aplikację (wyłącz aplikację i uruchom ponownie).
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.
2250 - Upewnij się, że połączenie z Internetem nie zostało przerwane.
Jeżeli nie udało Ci się rozwiązać problemu, prześlij nam tytuł materiału, który próbujesz odtworzyć, dołączając do zgłoszenia zrzut lub zdjęcie ekranu urządzenia z wyświetlonym komunikatem błędu.